vineri, 26 octombrie 2012

Adăugarea unei prezentari Power Point în blog

După cîte ştim, noi nu avem posibilitate de a posta o prezentare executată în MS Power Point în blogul personal.
Dar totuşi, cum procedăm în cazul în care avem nevoie să o facem? Pentru aceasta folosim serviciul Google Docs (Google Documents) care a fost redenumit în Google Disc.

Deci, pentru a adăuga o prezentare Power Point în blog trebuie parcurşi următorii paşi:

1. Încărcăm prezentarea în serviciul Google Disc (Google Docs).
                   a) Deschidem cutiuţa poştală în Gmail şi din partea de sus a ecranului selectăm opţiunea Disc (sau Docs). Sau treceţi pe linkul https://docs.google.com.



                   b) Încărcăm prezentarea. Facem clic pe butonul de încărcare (din partea stîngă a paginii) şi selectăm opţiunea Fişiere. După care selectăm prezentarea.

    






2. Găsim prezentarea încărcată şi o deschidem (facem clic stînga pe ea).




3.  Din meniul Fişier selectăm opţiunea "Încorporaţi link-ul"





4. Facem clic stînga pe codul scris în chenar, apoi îl copiem (facem clic dreapta cu mouse-ul şi selectăm comanda Copy).






5. Deschidem blogger.com şi deschidem sau adăugăm o postare în care dorim să adăugăm prezentarea.





6. Trecem în regim de scriere HTML şi inserăm codul copiat (adică facem clic dreapta / paste sau CTRL + V)





7. Pentru a vedea rezultatul, trecem în regim de scriere şi publicăm articolul.




 _______________________________________________________________________________



                  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu